Uściski z Chin:) Hugs from China:)

Posted: 02/08/2014 by kasiek7 in Chiny, Journey
Tagi: ,

DSCN2635Przez ostatnie dni byliśmy trochę odcięci od świata – w Chinach nie działa bowiem FB, google, ani nasz blog. Za to jesteśmy w żywiole zwiedzania, poznawania i smakowania – o czym w poniedziałek już obszerniej napiszemy:)

Over the last few days we were bit cut off from the world – in China FB, google, our blog doesn’t work.However, we have been exploring, learning, tasting and we are going to write all about it on Monday:)

Komentarze
  1. shiby pisze:

    Ryszard przytyłeś 😛 pozdowionka dla was 🙂

  2. Izzi pisze:

    😉 chciałam napisać cosik elokwentnego ten tego… to do poniedziałku 😉

  3. Przeciwieństwo ryska pisze:

    Skoro nie działa wam blog to jak napisaliście posta?

    • rysiekmirek pisze:

      Eh Artha, Artha….tyle zabawnych ripost ciśnie mi się do głowy, że aż nie wiem, którą wybrać. A może mały Quiz.
      Jak zdołaliśmy napisać posta skoro w Chinach nie działa wordpress.com?
      a) Wylecieliśmy na chwilę z Chin, napisaliśmy posta i wróciliśmy.
      b) Mamy swoich czarnych (bez urazy Tomek) na zewnątrz Chin i piszą nam posty.
      c) Skonstruowałem maszynę czasu cofnąłem się do momentu kiedy jeszcze nie było firewalla, napisaliśmy posta i wróciłem do teraźniejszości.
      d) Zadzwoniłem do Chińskiego rządu żeby mi odblokowali neta.
      e) Łukasz to pała (sory Łukasz ale taka była odpowiedź w teście z BUUE na pierwszym roku – nie mogłem tego nie wpisać:)
      f) Wysłaliśmy posta gołębiem pocztowym.
      g) Panie inż. Arturze VPN lub Proxy coś panu mówi?

      PS. A tak a propos, przykład z życia – kiedyś dostałem maila, a w treści: „Odpowiem na twojego poprzedniego maila jak będę mieć internet” 🙂

  4. ryan pisze:

    ja się waham między c albo d…. ;-P A odpowiedzi są jakoś punktowane?

  5. mamcia pisze:

    No i jest znów od czego zaczynać dzień! Szerokiej i bezpiecznej drogi!!!

  6. Przeciwieństwo ryska pisze:

    Moim zdaniem ściągnąłes sobie Internet na komórkę jeszcze w Polsce i dlatego możesz pisać. A jak nie to to już na bank opcja z lukaszem

Skomentuj

